תקנון ומדיניות האתר, שירותים ותוכנות

מבוא

אתר vigdernet.com משתמש כאתר לרכישת מוצרים דיגיטלים ושירותים שונים ובכלל זה גם את תוכנת Aktion ושירותים נלווים לתוכנה ותוכנות נוספות. האתר מספק בין השאר מידע על אופן השימוש בתוכנה, גישה לשירותי תמיכה והורדת המוצר.

תנאי מוקדם לתוקף הרכישה הוא אישור חברת כרטיסי האשראי לעסקה ולגביה.

הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין vigdernet.com, לכל דבר ועניין.

הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון, כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים.

גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בה, מבטאת את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון. לפיכך אם אינך מסכים לחלק ו/או לכל תנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.

תנאי תקנון זה עשויים להשתנות מעת לעת והחנות שומרת על זכותה לעדכן ו/או לשנות אותם ו/או לבטלם, על פי שיקול דעתה הבלעדי

אנא הקפד להתעדכן בהוראות התקנון לפני כל רכישה בחנות.

השימוש בלשון זכר בתקנון ו/או בכל מקום אחר באתר נעשה מטעמי נוחות בלבד וכל מקום בתקנון זה ו/או באתר בו משתמשים בלשון זכר, הכוונה גם לנקבה במשתמע.

הזכות / כשרות להשתמש באתר

כל משתמש אשר ימלא אחר התנאים המצטברים המפורטים להלן רשאי להירשם לאתר על מנת לבצע רכישות:

המשתמש כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות, באופן ובהיקף התואמים את הרכישות שביצע בפועל. המשתמש מצהיר ומאשר כי הוא כשיר לביצוע הרכישות ורשאי להתקשר בהן עם החנות.

ככל שהמשתמש הוא קטין (מתחת לגיל 18), המשתמש מצהיר ומאשר כי הרכישה שהוא מבקש לבצע היא מסוג הפעולות שדרכם של קטינים בגילו לבצע ו/או שקיבל את הסכמת אפוטרופסיו הטבעייםו/או החוקיים לביצועה.

המשתמש הינו בעל תעודת זהות ישראלית תקפה או תאגיד המאוגד והרשום כדין בישראל.

המשתמש הינו בעל כרטיס אשראי ישראלי, או בינלאומי תקף שהונפק בישראל ע”י אחת מחברות כרטיסי האשראי (להלן: כרטיס אשראי).

המשתמש הוא בעל תא דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט ובעל כתובת בישראל.

המשתמש הינו בעל חשבון פעיל ב-Paypal אשר מחובר אליו כרטיס אשראי בתוקף.

המוצרים המוצעים באתר

עבור כל מוצר או שירות המוצע למכירה מוצג דף מכירה. דף המכירה כולל את שם המוצר או השירות המוצע למכירה הכולל את המחיר המלא.

התמונות המוצגות באתר הינן להמחשה בלבד. ייתכנו הבדלים בין מראה ומפרט המוצר לבין התמונה. בכל מקרה של סתירה בין המפרט בפועל לבין המתואר בתמונה, המפרט בפועל יהיה המפרט המחייב.

המחירים, המבצעים, וכל מה שמופיע באתר ובדפי המוצרים הנקובים באתר תקפים עד לסוף יום העבודה בלבד.

שיטות המכירה בחנות

באמצעות האתר ניתן לרכוש שירותים שונים כגון שירותי הקמת אתרים, תחזוקה ועוד.

כמו כן ניתן לרכוש באמצעות האתר  רישיון לשימוש בתוכנות השונות ובכלל זה גם תוכנת Aktion וכן ניתן לרכוש הרחבת תמיכה ועדכונים לתוכנות.

השלמת הליך המכירה מותנת בהעברת קובץ רישיון לתוכנה, באמצעות הדואר האלקטרוני למייל של המזמין באתר.

השלמת הליך המכירה של הרחבת תמיכה ועדכונים מתנת בקבלת מייל אישור מהאתר, אשר מאשר כי התשלום הושלם והלקוח זכאי לתמיכה ועדכונים למשך התקופה הרשומה במייל שיתקבל.

למען הסר ספק אין בחיוב הלקוח משום קבלת הצעתו.

השלמת תהליך המכירה מותנה בשליחת אישור הזמנה ע”י החנות לדואר האלקטרוני של הקונה.

מחירי המוצרים הנמכרים באתר עלולים להיות לא מעודכנים. המחיר המחייב הוא מחיר המוצר כפי שנמסר ללקוח באימות העסקה.

אופן ביצוע הרכישה

הזנת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע הרכישה, לאחר מילוי כל הפרטים הופך המשתתף ל”מבצע פעולה”. לשם הבטחת ביצוע ההזמנה במהירות, יעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.

חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי / Paypal, או כל אמצעי אחר אשר האתר יאפשר תשלום דרכו ולאחר אישור העסקה ע”י חברות האשראי.

הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העסקה במחשבי האתר יהוו ראיה חלוטה לנכונות הפעולות. אחריות למילוי הפרטים חלה על המזמין בלבד. האתר לא לוקח אחריות על פרטים שגויים שהוזנו.

מסירת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים. לבעל האתר שמורה הזכות לבטל הזמנה בשל הגשת פרטים כוזבים, חלקיים או לא מדויקים.

במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה תוך 96 שעות וההזמנה תחשב למבוטלת.

לפרטים נוספים ובירורים, ניתן לפנות ישירות אל בעל האתר, באמצעות מסך “צור קשר”.

ביטול עסקה, מתייחס להזמנות בעסקת מכר מרחוק שהוזמנו דרך אתר האתר (“החנות”) 

הלקוח רשאי לבטל את העסקה בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 ולרבות התקנות מכוחו (להלן: “החוק”).

לאחר ביצוע עסקת מכר מרחוק יימסר ללקוח מסמך המפרט את פרטי העסקה כנדרש בחוק (להלן: “טופס גילוי”) באמצעות הדואר האלקטרוני שהזין הלקוח לכל המאוחר במועד הספקת המוצר ללקוח, לפי שיקול דעתו של מנהל האתר. במקרה וטופס הגילוי לא נמסר ו/או התקבל אצל הלקוח כאמור לעיל, מכל סיבה שהיא, הלקוח יפעל ללא דיחוי ליידע את מפעילי האתר על כך שלא קיבל את טופס הגילוי כאמור בסעיף זה.

דרכים לביטול העסקה

(א) בהתאם לסעיף 14ג(ג)(1) לחוק לפיו: מיום עשיית העסקה ועד ארבעה עשר ימים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת טופס הגילוי, לפי המאוחר מבניהם;

(ב) בהתאם לסעיף 14ג1(ג) לחוק לפיו: אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש רשאי לבטל עסקה, בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר או מיום או מיום קבלת טופס הגילוי, לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כוללת שיחה בין בעלי האתר והתוכנה לבין הלקוח כאמור (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). בעל האתר יהיה רשאי לבקש מהלקוח שלעיל תעודה, כמפורט בחוק, המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, לפי העניין בעת ביטול עסקת מכר מרחוק שלא עקב פגם, בעלי האתר יהיו ראשיים לנכות דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר המוצר, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם;

הזכות לביטול העסקה לא תחול על המוצרים הבאים:

מידע כהגדרתו בחוק המחשבים, תשנ”ה – 1995;

מוצרים שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה;

מוצרים הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית;

מוצרים פסידים (בעלי חיי מדף קצרים)

במקרה של ביטול עסקה, החזרה או החלפה עקב פגם, יודיע על כך הלקוח למנהלי האתר, תבוצע בדיקה מול הלקוח ובמידת הצורך ישלח הלקוח את המוצר חזרה לבעלי האתר. החזר כספי יינתן בהתאם להוראות הדין.

ביטול עסקה:
צרכן רשאי לבטל עסקה במתן הודעה למנהלי האתר כנדרש על פי החוק, באחת הדרכים הבאות: בע”פ (בטלפון או בהודעה בעל פה); בדואר אלקטרוני;
בפקס; ובאינטרנט בקישור הייעודי. בהודעת ביטול על הלקוח לפרט את שמו ומספר הזהות שלו, ואם נמסרה הודעת הביטול בטלפון – פרט מזהה נוסף.

החזרת מוצר שהורכב על פי דרישותיו של הצרכן

במקרה של אי התאמה בין המוצר שסופק למסוכם בהזמנה מבלי לגרוע מהאמור לעיל, מנהל האתר יהיה רשאי (אך לא חייב), לפנים משורת הדין ועל פי שיקול דעתו הבלעדי לפעול אחרת מן האמור לעיל.

בכל מקרה של ביטול וזיכוי, מנהל האתר יזכה את הלקוח באופן בו שילם. כרטיסי אשראי יזוכו מול חברת האשראי.

כל מקרה של ביטול וזיכוי ו/או החלפה מותנה בהצגת חשבונית מקורית בגין רכישתו.

בשום מקרה לא ניתן להחזיר את המוצר במידה ועברו 14 יום מתאריך הקנייה / אספקה.

במקרה של תוכנות או אתרים, הלקוח מתחייב להסיר את התוכנה מכל מחשב בה היא היתה מותקנת ומתחייב שלא לעשות בה שימוש כלשהו.

ביטול עסקה ע”י החנות:

החנות תהא רשאית לבטל עסקה או מכירה כולה או חלקה במקרים הבאים:

אם נפלה טעות בהצגת הפריט בחנות ו/או במשלוח המוצר אל הלקוח, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור ומפרט המוצר.

אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או כל בעיה טכנית אחרת אשר שיבשה את מחיר המוצר ו/או תיאור המוצר.

במקרה של מניעה ו/או עיכוב מחמת כוח עליון, כדוגמת, אך מבלי לגרוע מכלליות האמור: פעולת מלחמה, איבה ,טרור, חבלת סייבר, תקלה מכוונת או בלתי מכוונת באתר החנות, שביתות והשבתות, אירועי טבע חריגים, תקלות בסליקת כרטיסי אשראי וכל סיבה אחרת שאינה תוצאת מעשה או מחדל של החנות ו/או בכל מקרה בו החליטה החנות, על פי שיקול דעתה, כי קיים חשש שהרכישה מבוצעת במסגרת רכישה סיטונאית ו/או כי המוצרים נרכשים לצורך מכירה חוזרת על ידי הקונה או מי מטעמו.

כאשר קיים חשש, על פי שיקול דעתה של החנות שהתמורה בגין הרכישה לא תתקבל.

כל ביטול עסקה שיעשה על פי הוראות סעיף זה, לא יחויב הלקוח בדמי ביטול בגין ביצוע העסקה.

אספקות מוצרים

בכל הנוגע לתוכנות הדורשות רישיון, החנות תדאג לאספקת רישיון למוצר , לכתובת המייל כפי שהוקלדה בדף ההרשמה, תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר, אלא אם צוין מפורשות אחרת.

החנות לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר בנסיבות העולות כדי כוח עליון ו/או בנסיבות שאינן בשליטתה.

זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת, ערבי חג וימי חג.

זמן אספקת הרישיון למוצר נמדד החל מקבלת אישור על רכישת המוצר ועד הגעתו לתיבת המייל של הלקוח.

במקרה של מוצר שהינו הרחבת התמיכה וקבלת עדכונים, אלו יסופקו על פי הכתוב במייל הסיכום שקיבל הלקוח לתיבת המייל שלו.

במקרה של מוצר דיגיטלי אחר זמני האספקה ימסרו במהלך הפרויקט ולאחר שלב האפיון.

קניין רוחני

התכונות, לרבות תוכנת Aktion, האתר והמידע המופיעים בו לרבות עיצוב האתר, שרטוטים, עיצובים, איורים, תמונות, צילומים, מפות, קטעי וידאו, טקסט, גרפיקה וכיוצ”ב הם קניינה של החנות ו/או של צדדים שלישיים המיוצגים בחנות והם מוגנים ע”י דיני זכויות יוצרים במדינת ישראל, אמנות בין לאומיות וחוקי זכויות יוצרים של מדינות אחרות.

אין להעתיק, לפקסס, להפיץ, להציג, לשכפל, ליצור עבודות נגזרות, להכניס שינויים או למכור כל חלק מן התוכן בכלול באתר ללא הסכמתם המוקדמת הכתובה והמפורשת של בעלי החנות.

אין להעתיק ו/או לשכפל ו/או להפיץ ו/או לפרסם ו/או להשתמש בתכנים המוצגים אתר ו/או לעשות בהם כל פעולה, במישרין או בעקיפין, המהווה הפרה או פגיעה בקניין הרוחני, אלא אם נתקבל לכך היתר במפורש בכתב ומראש ממנהלי האתר.

אבטחת מידע

מפעילי האתר והחנות נוקטים באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר על סודיות המידע שמוסרים לקוחות.

כל העברה של מספר כרטיס אשראי מהאתר נעשית באופן מוצפן על פי התקן במקרים שאינם בשליטתה ואו הנובעים מכוח עליון  החנות לא תהיה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר שייגרם ללקוח או למי מטעמו ו/או אם מידע זה יגיע לגורם עוין ו/או יעשה  בו שימוש שלא בהרשאה.

החנות מתחייבת לא לעשות שימוש בפרטי הלקוחות הרשומים באתר אלא לצרכי תפעול האתר בלבד, ועל מנת לאפשר את ביצוע הרכישה  בהתאם להוראות התקנון ולכל דין.

הלקוח מתחייב שלא לבצע ולא לנסות לבצע שינוי כלשהו באתר ו/או העתקה ו/או הורדה של חומר האגור באתר ולא להוריד או להעתיק ו/או להעביר לאחר חומר שאגור באתר החנות שאינו מיועד להורדה ו/או העברה. לא לנסות לקבל גישה לעסקאות שבוצעו על ידי אחרים  באמצעים כלשהם. לא לבצע פעולה כלשהי העלולה לפגוע בקניינן הרוחני של החנות, לפגוע בפרטיות משתמשים אחרים, לשנות מידע באתר ו/או להזיק לאתר החנות ו/או למשתמשים בו, או איזה מהם.

מבלי לגרוע מכלליות האמור ומבלי לגרוע מכל סעד או הליך אחר, מובהר כי החנות תהא רשאית למנוע גישה ממשתמש אשר, לפי שיקול  דעתה הבלעדי והמוחלט של החנות, ביצע או ניסה לבצע באתר פעולה כלשהי בניגוד לכל דין ו/או להוראות תקנון זה.

מדיניות הגנת פרטיות באתר

הפרטיות שלך חשובה לנו. כדי לשפר את ההגנה על הפרטיות שלך אנחנו מספקים מידע זה לגבי מדיניות הגנת הפרטיות שלנו ואודות האפשרויות העומדות בפניך בעת השהות באתר וככל הנוגע להתנהלות שלנו לגבי איסוף מידע באתר.

פרטים מלאים תוכל למצוא בדף מדיניות הפרטיות של האתר.

 

אחריות לנזק ישיר או עקיף

החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש באתר או בתוכנה, על ידי רכישה באמצעות האתר, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.

הלקוח יהיה אחראי באופן בלעדי לתחזוקתו ולשירות הנדרש למוצר אשר נרכש באמצעות האתר, אלא אם נכתב אחרת.

רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות דרך האתר יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.

החנות שומרת לעצמה את הזכות לערוך שינויים בתקנון בכל עת. הנוסח האחרון הוא המחייב.

ברירת דין

הדין החל על תקנון זה, פירושו, תוקפו, תחולתו ואכיפתו הוא דין מדינת ישראל בלבד. כל סכסוך או חילוקי דעות בין הצדדים (בעלי האתר והתוכנה והלקוח) יקבע כי ההכרעה תעבור להכרעה שיפוטית ו/או מעין שיפוטית אחרת, סמכות לבימ”ש מוסמך באזור המרכז בלבד בו יחולו דיני משפט במדינת ישראל בלבד.

זכויות ובעלות תוכנת Aktion הענקת רישיון והגבלות על הרישיון

התוכנה, לרבות כל פיתוח של התוכנה או יישום שנעשו או נוספו לתוכנה בהתאם לדרישת ואיפיון הלקוח, הינם בבעלותה הבלעדית של בעלי התוכנה ויישארו בבעלותו בכל מקרה, גם לאחר התקנתם אצל הלקוח. זכויות הלקוח בתוכנה הם לשימוש בלבד בתקופת השירות על פי תנאי הסכם זה. מבלי לגרוע מהאמור הבעלות במידע שיוזן על-ידי הלקוח באמצעות התוכנה במשך תקופת הרישיון הינה של הלקוח.

בעל התוכנה מעניק בזאת ללקוח רישיון שימוש בתוכנה בכפוף לתנאי הסכם זה.

הרישיון הניתן הינו אישי, מוגבל, בלתי עביר וללא בלעדיות. בהתאם להסכם זה, ובמסגרת הרישיון אשר ניתן ללקוח, הלקוח אינו יכול לבצע ו/או להרשות לאחר לבצע את המפורט להלן:

(א) לתת לצדדים שלישיים ליהנות משימוש בתוכנה ו/או בשירותים, ובין היתר, להשכיר או לתת רישיון-משנה, להעביר זכויות, להשאיל, לשווק, להעלות את התוכנה לרשת האינטרנט, למכור לצד שלישי או להפיץ את התוכנה או חומרים ו/או שירותים הקשורים לה או חלקים מהם בכל דרך שהיא;

(ב) להעתיק או לשכפל את התוכנה בשלמותה או בחלקה, אלא למטרת יצירת עותק גיבוי המשמש להתקנת התוכנה מחדש אצל הלקוח בלבד;

(ג) להשתמש במידע הנמצא בתוכנה המהווה סוד מסחרי, לפתח תוכנה אחרת אשר תתממשק עם התוכנה;

(ד) לשנות, לתרגם או ליצור יצירות נגזרות של התוכנה או חלקים מי מהן;

(ה) לעקוף חסמים טכניים בתוכנה, להשתמש בכלי המאפשר שימוש במאפיינים ו/או פונקציות אשר אחרת אינם ניתנים להפעלה בתוכנה, לבצע הנדסה לאחור של התוכנה;

(ו) להסיר, לשנות או להסתיר התראות או הודעות לגבי שמירת זכויות לסודיות ו/או זכויות קניין של האתר והתוכנה או של המורשים להעניק רישיונות מטעמה, ובכלל זה התראות לגבי זכויות יוצרים, הקיימות בתוכנה או באיזה מן העותקים של התוכנה;

(ז) לבצע או לנסות לבצע כל פעולה אשר תפריע לפעולה תקינה של התוכנה ו/או השירותים המסופקים, תמנע גישה לשימוש בתוכנה או בשירותים על ידי לקוחות אחרים וכלל הלקוחות;

(ח) להשתמש בתוכנה באופן שונה מן המותר תחת סעיף זה.

בתקופת הניסיון שהינה 14 יום השימוש הינו ללא עלות. השימוש הינו עבור משתמש אחד בלבד.

ויתור על טענות בתוכנת Aktion

התוכנה ניתנת כמות שהיא (“AS IS”) ובלא כל התחייבות מצד בעל התוכנה.

אי לכך, אין באמור ו/או בהסכם משום מצג מצד בעל התוכנה והאתר בדבר האמינות, ההתאמה, העיתוי המתאים ומידת הדיוק של התוכנה למטרה כלשהי. לפיכך, לא תהיה ללקוח כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי בעל התוכנה ונותני השירותים לבעל התוכנה, מורשים מטעמו או כל צד שלישי אחר הקשור לאספקת התוכנה והשירותים (“הספקים”) בגין תכונות, יכולות, מגבלות או התאמה של התוכנה לצרכיו ודרישותיו של הלקוח.

בנוסף לכך, בעל התוכנה לא ישא באחריות מפורשת או משתמעת מכח הוראות כל דין בגין טענת פגם, אי התאמה, זכות שימוש, סחירות והסגת גבול בגין אספקת התוכנה והשירותים. בעל התוכנה אינו מתחייב לכך שהתוכנה תפעל ללא תקלות (“BUGS”), וירוסים, הפרעות, גישה בלתי מורשית, התחזות וגניבת זהות וכל מגבלות חומרה ותוכנה אחרות אשר יש בהן כדי לגרום לפגיעה בצרכי הלקוח מן התוכנה (“התקלות”). בל התוכנה מקדיש משאבים ונוקט באמצעי אבטחה שונים בפיתוח התוכנה והמחשבים  למניעת התקלות. עם זאת, אין לבעל התוכנה והאתר, יכולת לאבטח את מחשביו אבטחה מושלמת מפני הפגיעות.

דילוג לתוכן